Drama Hujung Minggu

comic1

comic2

comic3

comic4

comic5

comic6

comic7

comic8

comic9

Comic010

Comic011

Comments

comments

6 comments on Drama Hujung Minggu

  1. sushiNo Gravatar
    July 16, 2012 at 2:26 pm

    muahahha…syomell….!!

    Reply
    • Iz YahyaNo Gravatar
      July 16, 2012 at 3:54 pm

      Hehehe thank you 🙂

      Reply
  2. Kak AidahNo Gravatar
    July 16, 2012 at 3:32 pm

    Jap, jap, nak tanya. Berapa episod drama ni, Iz. Kena sambung nih. Yang si Sookie tu tak de lain, asik nak menembamkan diri sendiri je. Hahaha.

    Reply
    • Iz YahyaNo Gravatar
      July 16, 2012 at 3:53 pm

      Hahaha tatau lagi kak. Kalau ada permintaan, insyaAllah saya akan buat sequel.. wahhh macam Erma Fatima pulak siap nak buat sequel HAHAHAHA

      Reply
  3. ikaNo Gravatar
    July 18, 2012 at 9:41 am

    Kreatif gila kak iz..
    Buat yang lagi 3 ekor lagi tu pulak..
    Tak pon sume skali lah..hehehe 😉

    Reply
    • Iz YahyaNo Gravatar
      July 18, 2012 at 10:02 am

      Yang lagi 3 ekor tu ada-ada je projek diorang. Tu yang jarang dapat gambo depa. Kalau ada nanti akak buat k, hehe

      Reply

Leave a reply